Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте, колата днес ми прави регенерация на ДПФ, покарах я извън града, и спрях пред нас. След 2 часа слизам, паля и тръгвам. Турбото надува на 1.4 чак на 2700 оборота. На 2000 е около 0,6-0,8. Дали е възможно ЕГР да се е задръстил? Имам възможност да я закача на МЕС, но не знам какво да гледам освен ЕГР колко % е отворен..
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

    Comment


    • Това са стойностите на празен ход и 2000 оборота. Май работата отива на задръстен ЕГР.
      Attached Files
      Last edited by KroGh; d.m.y г., 22:26.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

      Comment


      • Откачи буксата на дебитомера и пробвай тогава как ще е
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

        Comment


        • Откачих дебитомера и колата тръгна сякаш.. Има ли напин да се зачисти дебитомера?
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

          Comment


          • Попринцип се чисти със спрей за дебитомери,но ако това не помогне нов.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

            Comment


            • Да, чисти се. Само с пулверизиране на обезмаслител върху сензора. Например изопропанол. Писано е доста по въпроса.

              Е - има вероятност и да умре тотално при чистенето.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Само от любопитство - светнал ти е чека, че ти е запушен DPF-а или просто нормална регенерация?
                Alfa Romeo 159sw 2.0JTDm 200 к.с. - Окт'10

                Comment


                • Не светна чека. Просто като карах и почна да се регенерира. Издухах я 10 км извън града. Проблема май ще се окаже нито в ЕГР, нито в дебитомер. При мен този топлообменник на снимката е изолиран. И сега видях, че пуши яко от заградената тръбичка, в която явно влиза маркуч, но при мен си седи свободно и пуши яко от него и целия двигател е в сажди. Явно и затова не надува турбото на 1900-2000, а на 2700-800 оборота.
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                  Comment


                  • Здравейте колеги! Имате ли представа защо се измятат така вратите на багажниците на 159-ките, могат ли да се оправят и как? Забелязал съм, че почти всяка, когато я погледнеш отзад десния стоп с е разминава леко с този на самата врата и тя стои все едно е леко надигната от десния край... Това мн ме дразни и се чудя дали може да се оправи... Дано съм обяснил правилно ��

                    Comment


                    • Врата или капак?

                      Според мен не с измята, а е само визуален ефект от определен ъгъл.

                      Отделен въпрос е ако е блъскана отзад и не е оправена или капакът е "изправян"
                      Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 12:25.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • На спортвагона се води врата на седана е капак предполагам. Не е визуална измама�� като си сложа пръста в двата края фугата е различна. Когато я купих миналата година не беше така и стана изведнаж и масово са така и то точно от дясно...

                        Comment


                        • Защото масово колите които се вкарват са удряни. Капака се регулира от планките чрез които е захванат към купето. Малко пипкава работа, процедира се внимателно, като преди това с маркер рисуваш оригиналната позиция от което тръгваш.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • На много спортвагони,както и при 156 се наблюдава малка разлика. Аз го отдавам ,ако не на некадърен монтаж на някой елемент,то на разхлабване на заключващ механизъм,настройка на фискиращите тампони....или пък на деформирана броня...слънце-сняг-слънце-сняг...но е симетрично по принцип. Вече при тебе ако е само от една страна,погледни някъде нещо не е както трябва....

                            ---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:22 ----------

                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Защото масово колите които се вкарват са удряни. Капака се регулира от планките чрез които е захванат към купето. Малко пипкава работа, процедира се внимателно, като преди това с маркер рисуваш оригиналната позиция от което тръгваш.
                            Ти рови ли си в мазата
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • Само от едната страна е и го нямаше, когато я взех, появи се няколко месеца след това а аз не съм я удрял... Но наистина, когато търсих да си купя в мобилето 90% бяха така и мн гледах за това защото логиката ми беше, че сигурно са удряни, но знам ли... Ще опитам да си поиграя през почивните дни пък да видиме. Мерси банда трябва да черпя вече

                              Comment


                              • Колеги, може ли да препоръчате сервиз за стенд и рециклиране на дюзи?
                                Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                                Comment

                                Working...
                                X